Buenas noches

Lite spanish har jag allt kvar :)

Träningen gick otroligt bra och orkade två timmars träning utan några konstigheter, bortsett från att jag är seg men det hör till. Längesen jag kände så. När jag kom hem har jag bara suttit och matat serier kollat klart på DHW, andra avenyn och paradise h. Det är väl en del av mig bloggar och serier är en stor del av det jag gör när jag sitter vid datorn. Undra hur jag skall klara mig i framtiden, hehe.
Linn herbertsson är min absoluta favorit bland bloggarna. Snygg som ett as är hon! sen efter det kommer kling, kenza, bella, kissie o mina l-town bloggare. Synd att jag inte kan sluta bry mig om deras liv.

En söt bild jag tog för några år sen,
saknar att fota ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0