Förbannelse på dig

Kom precis hem från ett par gapiga timmar hemma hos S. Det vilar en förbannelse på oss.
S drack te och jag saft medans vi kollade på mammas pojkar och paradise hotel. Jag tycker att alla valde fel tjej förutom 30 åringen som valde Victoria! Tycker de passar så otroligt bra ihop, de är så lika på något vis. Sen tycker jag även tim och bobby gjorde fel val, känns som bobby ångrade sig. På tal om paradise var det ÄNTLIGEN den lilla ormen som åkte ut. Yes! Nobody likes u anyway : ) feeeels good!

Idag har vi tjejer ätit sallad på Stantons och kollat Lucia på våran gamla skola. Mysigt med lucia tåg faktiskt! Saknar den tiden och framförallt klassen. Så jag, fiff och simone gick upp och kollade våran korridor och våra skåp. Minnen säger jag bara. För mig vi ska ha något lucia tåg imorgon i skolan med?! Någon klassmate som vet något om det? Säkert något oseriöst som alltid, haha. Inte den seriösaste skolan precis : ) Men så är gymnasiet och media! Börjar få fram mysiga julfeeelings nu. Inte haft adventsfika än, men ingen i min kompiskrets verkar så sugen på det. Ni är tråkiga bara så ni vet. Kanske blir sista julfirandet tillsammans? Nej så får jag inte säga. Vi kommer alltid hålla ihop älsklingar

ska lägga mig och mysa med gossip girl, te och tända ljus och bara känna lugnet. Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0