idag tog jag..

... en sovmorgon, tänkte först inte gå till skolan. Men pallrade mig dit när det bara var en halvtimma kvar av lektionen o en lektion på eftermiddagen. Men känns bra gjort av mig att jag gick dit ändå.. Nu sitter jag hemma har precis ätit lite god soppa. Ska strax ta fram en bunt papper och plugga till mitt historia prov på tisdag.
Första provet vi haft denna terminen, så nu måste jag kämpa känner jag. Historia är inte mitt starka ämne, eller jag tycker inte det är jätte intressant. Därför får jag väl lägga ner lite mer tid så jag kanske ändra mig! dont think so, men iallafall. Klockan 5 blir det aerobic core och sen ett annat dans pass, behöver komma ifatt lite ;)

På fredag blir det gekås med mina bästisar f och k. Hoppas att hitta lite kap där : )
Love, o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0