Jag känner mig handikappad

Jag har fan en förbannelse på mig. Jävla astma. Tänker inte lägga ut mer än 1000 kronor i månanden för att må bra när jag bor ensam. Min kropp är inte riktigt med mig idag och sitter hemma och försöker vila.

Väntar på att klockan ska slå fyra då mina brudar ska hämta upp mig i kärran och då ska vi sakta men säkert bege oss till sveriges största köpcentrum. Låter som en ren lyx, men riktigt så bra är det inte haha. Sen när vi kommer hem ska vi väl som alla andra nördar i sverige sätta oss och kolla idolfinalen. Blir sur om inte erik vinner, han har en röst av världsklass. Efter det ska jag sova över hos k och imorgon ska vi simma några km. Det är faktiskt den bästa träningen som tränar hela kroppen, de ni ;) Igår kollade jag på balklänningar, hittade en drömklänning. Så jäkla fin :) nu hoppas jag på att hitta någon liknade i affären. Me like! Min snygga baldejt tyckte också den var jättefin så allt känns bra. Längtar något så vansinnigt till studenten, balen, napa allt!!

Andra saker som inträffar imorgon är följande:
Träffa S och gå på stan & fika
Köpa skosulor så jag kan dansa hela natten
powerwalk med louise
plugga
fiona
festa och göra sönder hela helens lägenhet
oscars
bli bjuden på massa drinkar
sova hos F

Önskar er en lika bra helg som jag kommer ha. Synd att mallan inte kan vara med i helgen, men du får komma hit en annan gång plutten!


my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0