LOVE IT

God morgon!

Blev inget blogg inlägg igår. Lång dag i skolan, även jobb och plugg hela kvällen..
Just nu sitter jag i skolan. Vi har precis haft Textkommunikation A, håller på och inväntar våran andra lektion också sista lektionen för mig idag. Nämligen digitalt skapande :) Sen ska jag till doktorn, efter det blir det gym och vid sex tiden ska jag bege mig till jobbet!

Har precis ätit en avokado på rasten, love it! då har man fått i sig dagens fetter. Tur att det är de nyttiga fettet iallafall, haha! =) Sitter och funder på min konstiga dröm jag drömde inatt, nämligen att jag tappade alla mina tänder. Jag var så jävla rädd för kände verkligen so real.. jag kände mig gråtfärdig när jag vaknade. jag vet inte riktigt hur jag ska tyda detta, är det någon som vet?

Ne, nu måste jag sluta. Time for lesson!
(fint hjärta som lisa lärde mig att göra, aww cutienessss!)

Kommentarer
Postat av: caroline wistrand

heej olivia! hittade hit genom facebook :p måste bara sæga att i sommras drømde jag rætt ofta om mina tænder..att jag tappade de osv..och va också gråtfærdig nær jag vakna! Fick høra att det kunde bero på stress/inre oro..obehaligt i vart fall..ha de bra kram :)

2009-12-04 @ 14:06:18
Postat av: Anonym

Hej Svejs. Har även läst att om man tappar tänderna i drömmen så kan det betyda förändring/förändringar i vardagen/livet men som sagt kan det betyda olika saker beroende på var man finner informationen.

2009-12-07 @ 21:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0