Meet me halfway

Igår blev det jobb för hela slanten från klockan 17 - 23. Jag slockna nästan direkt när jag kom hem men när jag vaknade idag var jag fortfarande lika trött. What's wrong with me =)  

Gick upp vid åtta idag, skulle vara hos doktorn kvart över nio. Idag skulle jag på astma kontroll... Blev kvar där ett par timmar, mår inte så bra som jag tror. Jag känner ju mig frisk, även om jag har den starkaste astma medicinen är jag undermedicinerad... jag är också väldigt skakig vet inte vad det kan bero på heller.
Ska snart in till stan, ska möta freya. Ska köpa ett litet barnförbjudet paket till henne, hihi. Sen vidare till f och sen till gymmet för spring och pump! Inte vart på pump på år och dar, hoppas musklerna fortfarande håller i sig.

Kanske skriver något mer vettigt ikväll. Har verkligen inget intressant att skriva förtillfället!
Hur mår förresten mina älsklingar nere i lidköping? Sakna inte mej för mycket!! Kommer snart!


Kommentarer
Postat av: A.

klart vi saknar vår lilla Oliii!!... åh hade skit kul när vi var hos dig, göra om snart! puss

2009-12-04 @ 23:58:10
URL: http://aliciascarlini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0