MY WEEKEND OF LOVE

Haaj mina vänner!

Nu är man hemma från Göteborg. Haft det otroligt mysigt med min lille pöjk. Åkte i fredags för er som inte vet och var framme drygt vid 5. Hann med en mysig fika med brudarna på mignon innan jag åkte. Vårat hotell låg vid majorna, så det var inte riktigt centralt men det var ändå helt okej, för hotellet var nyrenoverad och fräscht. Förutom att vi fick sängar som knakade ;) När jag kom fram åkte vi och käkade mat på en kina restaurang. Kanske inte det bästa stället vi hittade,  det var kall mat och det smakade blod när man åt.. Haha! Sen åkte vi tillbaka till hotellrummet och myste med idol och ostbågar. Lördagen spenderades med en heldag på stan, lunch på mcdonlands. Träffade även f, som hade köpt en tröja som även jag kollat på. Den blev också min några timmar senare. Jag tycker det är så roligt att vi har exakt samma stil och brukar alltid gilla varandras saker. Det roligaste är att vi en dag kan komma hem med exakt samma saker i påsen. Haha, det är jag och du i ett nötskal. Ett halsband och ett nitarmband följde även med mig hem denna helg! Dock fick jag köpa nytt halsband eftersom jag eller älskling råkat tappa det på vägen till hotellrummet.. men såklart köpte vi ett nytt till mig idag.

Sen åkte vi tillbaka till hotellrummet och drack lite champange och myste. Därefter raka vägen till Liseberg! Kollade på en isshow, åt supergod mat, spelade och vann en liten noblesse ask. Vi var nära stjärnvinst två gånger, ett nummer ifrån och då hade vi ändå spelat på flera stycken samtidigt. Jag har nog alltid otur! Men den lilla tjejen som vann stjärnvinsten blev så jäkla glad, så det var hon nog värd! Aldrig sett någon så glad när man vann lite choklad. ;)

Idag har vi också strosat runt på stan. Blev inget mer för mig men gubben shoppa loss som aldrig förr. Idolerna uppträdde i femman huset så vi fick allt se en skymt av Rabih, Eddie, Mariette, Tove och Nicklas. Rabih är ju bara för cute. Tycker inte ni? Till sist måste tacka min supersnälla pojkvän för allt! Han har betalat allt :) han är för bra för mig, haha! Jag älskade din födelsedagspressent.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0