nachos at donken

Godmorgon allihopa!

Vaknade för tjugo minuter sen och känner mig en aning stressad. Ska ju iväg idag igen, och packade det mesta igår men jag hatar att vara rädd att jag ska missa något som jag verkligen behöver. Borde ju finnas en lösning om det problemet skulle uppstå. Jobb igår som sagt... mycket folk som ska testa den nya hamböörgaren. Även jag slog till med en liten "el nacho" på rasten. Mycket god i början men sista tuggan var nog något av det vidrigaste. Det blev bara för mycket. Timmarna gick snabbt och mycket kul vissa stunder, nötter som kör två bildörrar ifrån luckan när dom ska betala, nötter som kör så nära luckan att det inte ens finns 1cm emellan!! När jag ändå skriver om mitt kära jobb vill jag bara önska fiona en trevlig kväll med gamlingarna imorgon på självaste nyårsdagen ;) och självklart alla mina andra galna vänner och hoppas ni får en jätte bra nyårsafton här hemma!

Nu ska jag röra på fläsket och äta lite. Two hours to go!! :)
Kissez x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0