S to the T to the A to the D to the T

Tidigt på juldagen åkte jag till staden med stort L för att spendera kommande helg. Julklappar byttes och smilet på läpparna höjdes en aning av lycka. En bedårande klocka med därmed min, like. Alkoholintaget denna kväll påbörjades ovanligt tidigt hos ett par härliga brudar. Där skvallrades det som bara den, jag har aldrig leken finns numera på kortlek. Ganska så roligt för stunden, men tråkigt nog glömmer jag alltid av vad som sägs. Redan vid nio tiden var vi ute och härjade. Med handen på hjärtat hade jag inte jätte roligt och kan heller inte påstå det var mycket folk som gjorde det roligare! Men hade väldigt trevligt sällskap och inga sura miner visades inte. Jag försökte också visa mina hemliga matchmaker sidor och försöka para ihop en nybliven stockholms kille med en kompis. Vilka ideeeeeeeeeeeeeeeeeér =) Redan vid tolv tiden var jag på väg hem. Kan absolut inte fortsätta jämföra stället med oscars för det finns nog inga likheter alls! Kanske beror det på folket....

På lördagskvällen gjordes det pizzor hos familjen Olaussons!! Mycket lyckat av mig. förresten så älskar jag deras nya hund.. soooooo cute. isn't it? En dennis.. haha



Smyckesställ som jag fick från b-friends mother, YES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0