You did it with style dude

ERIK VANN!
Fan vad han är värd det. Gulligt när hans flickvän kom upp tyckte jag :) ni vill inte veta vad jag och fiona gjorde då. Om ni känner oss då borde ni veta! Igår var vi på Gekås. Femhundring fattigare, plus mat. Men så är det, man kommer alltid hem med lite skärp. Nej, men tyckte jag handlade mycket bra och behövliga saker. Tex en jätte fin julstjärna som papi har satt upp nu. Behövdes lite julstämning på mitt rum, har aldrig haft det på mitt rum innan. Är inte så mycket för julprydnader men jag gillar ljus, ljusstakar och stjärnor. Turkisk peppar shot extrakt hamnade även i min korg, älskar det. Vi var hemma vid halv nio så jag och fiona åkte och åt lilla menyn på donken, haha! Behövdes mat efter många timmar där inne. Speciellt för mig som var åksjuk både dit och hem. Efter det åkte jag, simone och fiona hem till mig och kollade det sista utav idol och pratade tills klockan ett.

Idag vaknade jag som en zombie klockan 10. Då åkte jag och pappa på lite ärenden, en julklapp till mamma köpte han. Tänker sno den sen efter jul (: hehe! Nu har jag precis kommit in från staden med simone och även challe var med en stund! fick köpt nagellack, liten julis till systern och en till robert. Nu ska jag bara sitta och pilla me den så det blir som jag vill ha det. Haha! kan inte avslöja så mycekt här eftersom han sitter och läser här varje dag! Men kan ju berätta senare vad det var. Nu ska jag sätta mig och plugga en stund, sen ska jag slänga in en mozarella pizza (en favvis) i ugnen. Vidare till fiona. Kommer nog inte skriva mer, för det kommer bli party hela natten.

kanske kommer en bild sen på min fina julstjärna, måste ju skryta lite.
köss x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0