PANCAKES

Andra praktikdagen har innehållt följande; följt med på två olika reportage, skrivit en artikel och kollat på hur deras hemsida är uppbyggt osv. Ett reportage var på Onoff och ett annat var på Idrottens Hus där vi pratade med några gamla göbbar som träffades en gång i veckan för att gympa och prata massa skit =)
Känns lite roligt nu när jag vet vad som kommer stå i tidningen imorgon eftersom jag vart med när dom intervjuat personerna så att säga.

Lunchade på wook house med robert, niclas, alicia och mattias. Gick in i några affärer och försökte spana in något mer jag kan köpa till min b-friend, hittade 2 saker. Har ju köpt lite annat innan dess.. den störta pressenten är ju att han får vara tillsammans med mig eller hur? ;)

Nu har jag och robert precis gjort pannkakor, dom blev fina och goda. Men han tror jag är sämre på att laga mat än vad jag är, förstår inte vad som får han och tro det. Ska allt visa han någon gång i framtiden vilken stjärnkock jag är, hihi.

Snart blir det att kolla desperate h och true blood.
Måste bara säga att alla ska kolla silence library på tv, verkligen ett program med humor!!!!



Kommentarer
Postat av: emma

Jag skulle ju gärna vilja ha kyskling ris och beasås i morn? fxxar du det kocken? ;;)

2009-11-03 @ 22:38:26
URL: http://dahlbergskan.blogg.se/
Postat av: olivia

Man kan väl inte ha ris till det? ;) är också sugen på beazås...... längesen jag åt det.

2009-11-03 @ 22:48:36
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0