En hälsning

Vill skriva en hälsning till min underbara vän emma!

Emma ligger hemma och är sjuk och ville med detta inlägg sprida lite kärlek och magi så hon blir frisk. För utan emma blir min vardag här i lidköping ganska tråkig. Mjaaa, roberr spelar ju för det mesta poker och sitter vid datorn ;) Jag kan inte skriva med ord hur kul vi haft ihop på sista tiden, så jäkla många roliga saker och så värst länge har vi inte känt varandra men har ändå hunnit haft så kul ihop. Jag tänker dock inte dela med mig av dessa sköna skämt, men denna tjej gillar iallafall min humor. För har ju hört på senaste dar att jag har dålig humor. Inget jag kan påstå eftersom jag alltid skrattar åt mig själv.

Krya på dig bitch så ses vi!




Kommentarer
Postat av: emma

tack min bitch!! det värmde <3 behövde det där när jag tycker så syn dom mig själv, du är bäst!! :) har haft skit kul med dig med! känns som man kännt dig mycket längre an vad vi egentligen har hihi ;) <33

2009-11-03 @ 22:50:55
URL: http://dahlbergskan.blogg.se/
Postat av: olivia

Jag vet, känns som flera år :) Du är nog född att bli min bitch ;) så nu lever vi resten av våra liv tillsammans. Vi och tvillingarna ;) mohaha

2009-11-03 @ 22:54:41
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0