en tankeställare

Det är något som jag funderat på ett tag nu, och det är varför man blir kallad "torr" bara för man inte super skallen av sig? jag kan säga att jag inte drack så jag blev skit packad i lördags. Men lika väl hade jag skit kul och tror inte jag hade haft roligare om jag drack mer än vad jag gjorde. Kan erkänna att jag inte är den typen som dricker speciellt mycket på fester. Klart att de tillfällena kommer ;) men jag dricker lagom så att säga, inte för lite och inte för mycket. Okej.... de flesta gångerna har det varit för lite. Men däremot inte dom sista, då det varit för mycket.

Synd att jag inte har så mycket till röst, annars hade jag som alla andra varbergs bor festat asset av mig imon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0