first day

Sitter här i soffan och slappar efter en lååång första dag på NLT. Ska praktisera en vecka där, sen två veckor på tidningen i Skara.

Har fått göra mycket idag som rundvandring, sen följde jag med på ett reportage ute på vischan, tagit bild och skrivit till dagens fråga, kollat på när en kille redigerat bilder och sen har jag skrivit nästan två sidor om mig själv :) Dagen har faktiskt gått ganska snabbt, fast jag blev lite seg mot slutet.

För övrigt så har jag ont i ryggen, nacken, magen (glömde strecha igår) ont i munnen?! Känns som käkarna eller tänderna.. Hoppas jag inte får någon visdomstand.. JAG VET JU INTE ENS VAD DET ÄR! Fiona vet exakt vad jag menar ;)

Ska övertyga pojkarna o emsson att hyra film ikväll för hoppas hon kommer hit seeen.

oli


Kommentarer
Postat av: robert

blir det en helsida om mej på onsdag?

2009-11-02 @ 18:43:28
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: olivia

Så tog du inte bort hemsidan där, för har ju sparat mitt namn och hemsida;) men ska allt skriva en helsida om dej!

2009-11-02 @ 19:12:25
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0