fredag är en dag att gilla

Åh fredag. Det känns.

Jag är verkligen glad idag! Gick hem innan lunch idag från skolan, eftersom sista lektionen får vi jobba hemma. Bara att det blir klart, och klart kommer det att vara nästa vecka. Hope so!! ;) känns skönt på en fredag, för fredagar vill man alltid gå hem tidigare för att njuta av helgen.
Idag har min kusin och hennes man anländit från polen. Blir att vara pratglad en hel helg! Men ska vi nog kunna ordna. Klockan 5 ska jag vara på jobbet för att tjäna ihop 156 kr på två timmar! Bättre än inget?!

Sen ska jag åka hem till min elskling.. vi ska laga något gott! Jag hoppas på mozarella pizza, sen blir det bio! Nya lufskottet!! Den ska tydligen vara den bästa. Jag bara älskar dom filmerna! Lite synd att det är den sista..
Vet inte vad jag ska göra tills jag börjar, skulle ju åkt och tränat halv sex. Men verkar inte bli så, blir en tidig träning imorgonbitti istället! Är ledig hela dagen, underbart!:) första gången jag inte planerat vad man skall hitta på. En sak jag vet är att det blir utgång, me like!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0