Fredag blir det varberg

Sitter vid tv:n och kollar på något program som heter vem vet mest. Ointressant kan man tycka! Laddar inför kvällens bästa program klockan tio. Vart hemma och vilat hela dagen, haft jätte ont i halsen. Tror att det är min allergi som spökar nu. Hosta och annat mysigt i halsen :)

Blir så trött på allt drama, lust att skunka under jorden. Känns som jag är lite bortglömd och vissa drar sig undan.
åh vad jag saknar mina vänner alltså. På fredag ska jag åka hem och jobba två dagar. Träffa mina älsklingar, äntligen! Fiff saknar jag mest, för vi har inte träffats på länge. <3 bli utgång på lördag även, taggar!

Men om någon har lust att leka i l-staden, förutom robert. Så får ni gärna höra av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0