Fredag den 13

Precis kollat på Idol, tyckte det var bra att Eddie åkte ut. Men tycker det är fullt lika sorligt varje gång, kan inte förstå att tårarna börjar rinna? Jag är faktiskt för känslig.
Resan hem gick bra! Det jag är mest glad över är att inget ont har inträffat mig idag. Jo förutom att jag åkte från robert, men ingenting annars. Syftar ju på att det är fredag den 13onde idag, och alltid vid denna dag har det inträffat något.

Imorgon ska jag jobba några timmar, kanske ska sätta mig i bilen och övningsköra för första gången.. Sen på kvällen blir det party hos s! vet inte om det blir utgång sen? ser fram emot att festa på riktigt med mina bästisar.

Lite bilder från min b-day, dom kommer lite sent. Men har inte laggt in de förens nu, hihi.
Nu ska jag sova, Godnatt x










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0