friday i'm in love

Vaknade klockan 12 idag och hade glömt att ställa min klockan. För vi hade nämligen bestämt lunch på henrys, men vid halv ett var vi på plats och där satt annica så snällt och väntade :) Sedan traskade hugo, aris, emma och mattias in. Blev ost och skinkpaj för min del, gillade det inte. Slemmigt, så lidköpingsfolk, ät inte det!! :)

Sen kikade vi lite affärer och köpte otroligt söta hjärt örhängen på Åhléns! Nya favoriter i samlingen!
Jag var så sugen på hemmagjord pizza ikväll, men så har robert inte sagt det tidigare så var kycklingen tinad.
Men något som är säkert är att jag ska belöna mig med en snaskepåse till idol ikväll. Det är jag värd efter att inte haft någon röst på en hel vecka.

Imorgon blir det bio i v-staden, New Moon! Läste någon blogg att den inte var så bra, men hoppas på det!
blir alltså mys med tjejerna imon, äntligen. Söndag blir det jobba 5 hela timmar på donkan, sen är det inte mycket mer spännande som händer om jag ska vara ärlig.

Bloggar ikväll!

Love oli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0