godkväll & godnatt

Filmen var faktiskt förvånansvärt bra, riktigt bra! Jag tycker inte alls första filmen är så bra som alla säger, man har ju hört så mycket om den. Så hade för stora förväntningar! Men kan med handen på hjärtat säga att denna filmen var bättre än första! Två timmar och en kvart tog det, men jag var inte uttråkad så tiden susade iväg ganska bra. Nu är jag bara för mätt på snask, så nu får det vara nog!! :)

Måste naturligtvis också gratta killarna i ibk lidköping som tog hem segern ;) (känner mig som ett proffs när jag skriver så) 8-4 blev det iallafall. Vet inte hur det för min boy, men säkert bra.

Nu blir det snart sängen, läsa favvis bloggarna. natti x


Kommentarer
Postat av: emma

jasså :p tackar

2009-11-22 @ 02:28:41
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0