hang over

Kan väl säga att det blev en bra kväll igår! Hos olausson's var det drag till skillnad på stadt. Vet inte vad jag gjorde där, men dansade inte någonting. Varför gick jag dit? haha
Strax innan vi skulle åka till stadt hittade jag inte min väska och självklart blev jag helt knäckt och började lipa. Förstår inte varför man blir så sårbar när man får alkohol i kroppen. Om väskan hade vart borta i nyktert tillstånd hade jag mer eller mindre blivit sur. Väl inne på stadt kände jag mig verkligen inte sugen på att vara där så var nära på att bara dra hem igen. Men Em och hassel fångade mig och bjöd mig på två äckliga shots.
Dom tyckte minsann att en nybliven 18 åring skulle supa så man inte kunde stå på benen ;)

Alicia spillde drink på min klänning och i mitt hår, vet inte varför?
Vi fortsatte till torngrillen för käk, åt någon jävla go kööörv!

Vi sov till ett idag jag och robban, båda två vaknade med en jäkla huvudvärk. Vi gick upp för lite donken käk och sen gick vi och la oss igen.

Käkat födelsedags middag har vi gjort, gott var det :) Åt planka, fast kan erkänna att wärdshusets är bättre. Nu sitter vi och degar, jag läser lite bloggar, robban spelar poker och så kollar vi på barcaaaaaaa.

Blir väl inte så mycket mer sköjj idag, lite mys och så. robert fick ju ljuslyktor av mig, så nu blir det mysfaktor på hög nivå.

Godkväll x


Kommentarer
Postat av: a.

haha , ja minns inte att de va ja som spillde på dig? ;) kunde lika gärna va du som lyckades göra det själv ;)

2009-11-07 @ 22:44:15
URL: http://aliciascarlini.blogg.se/
Postat av: patte

förlåt att jag gick in på er igår, men ta tvungen att ha min väska

2009-11-08 @ 13:59:08
Postat av: patte

förlåt att jag gick in på er igår, men va tvungen att ha min väska

2009-11-08 @ 14:00:35
Postat av: olivia

haha alicia det var du som spillde på mig pucko ;) du var draaagen.. haha patte menar du när jag o robban sov eller? haha

2009-11-08 @ 14:16:02
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0