MC HAPPY DAY

Var ju på bio igår med tjejerna. Sista filmen av Stig Larsson filmerna! Mycket bra. Jag och kajsa gömde oss bakom tröjorna några gånger, men tur vi har varandra.. hihi!

Idag blev det en till oplanerad arbetsdag, tredje dagen irad :) Känns faktiskt riktigt gött! Pengar som jag egentligen inte skulle få.. hoppas jag gillar min lönespecifikation sen när den kommer... Det var ju MC HAPPY DAY TODAY AT MC DONALNDS :) Proppat med människor hela dagen och jag var i topp vem som sålde mest i kassorna! De två första gångerna hon kollade iallafall. Hoppas jag blev det sen med, gick sjukt bra för mig idag iallafall. Sålde mycket kändes det som. Mycket barn som fick bli tigrar för en dag och alla barn fick en lite mini glass. Aldrig skådat något sötare. Jag som alltid blir heelt till mig när jag ser små saker i miniatyr.. Jag älskar det.. Konstigt men sant!

Precis käkat och nu sitter jag och lyssnar på musik. TAGGAD! :) ovanligt
vet inte vad jag ska ha på mig, får gå o fixa det nu så jag inte stressar ihjäl mig sen..
Vet inte vart vi tar vägen ikväll, kanske blir det någon rolig förfest med massa galna brudar, kanske blir det bongo? Oscars vid midnatt är säkert kort ;)

x



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0