shake that ass

Hooooooooooooome äntligen!

Blev lunch på stan med r o nic. Blev lite pasta bolognese för min del. Nu sitter jag och försöker ta det lungt innan festen med deras kusin är här och skriker. Så kan ju säga att varken malin eller robert kan sitta still, haha!

har faktiskt inte gjort så mycket idag på sista dagen, har varit rätt lugnt. Alla på redaktionen var lediga så fanns inte så mycket man kunde göra. Har iallafall slutat för dagen och ska börja tagga inför ikväll ;) känner mig inte så taggad just nu men så småningom blir jag väl det! Vill nana lite :) men det hinner vi nog inte.

Robert sitter här jämte mig med en snygg tshirt, undra vem som köpt den? :) han blev glad för båda två. Resten av presenten får han imorgon.

Hinner nog inte uppdatera mer för ikväll ska jag shaka asset på stadt!


Kommentarer
Postat av: sportmallan

we're gonnas shake aaaaaaaaaaaaaaaass tonight!

2009-11-06 @ 18:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0