sweeeet light

Nyduschad efter en svettig träning. Jag älskar att känna svetten rinna och få ut all min energi som bara flödar i mängder inom mig. De hälsade till och med mig välkommen tillbaka efter två månader i ide, hihi. Men jag har ett problem.. Jag har blivit beroende av pepparkakor. Det kan väl inte vara speciellt bra? jag som har sagt åt mig själv att bara äta onyttigt på helger. Men det är något speciellt med dessa pepparkakor, de är beroendeframkallande. Otroligt goda, det är väl bara för det är jul snart.. på jul får man ju unna sig allt gott som knäck, julgodis och lussekatter!!

På söndag är det första advent och då blir det adventsfika med tjejerna. Våran lilla tradition, som brukar gå sådär.. Men hoppas på att det inte blir bara jag som drar ihop alla iår igen? =)
Imorgon ska jag träffa en kär gammal kompis, prata lite mysiga minnen som vi delar. En hel del roliga och ganska crazy ;) sen blir det tillbaks till skolan vid 18 till 20 för APU redovisning. JÄTTE KUL! Not! varför ska man ha redovisning utanför skoltid? även om vi får igen det på vårterminen.. men cmon, vårterminen? Vi har iallafall kollat bridget jones idag på svenska lektionen. Tröttnar aldrig på den även om jag sett den ett antal gånger, den är ju för bra!! Hoppas vi får se tvåan nästa vecka! (: Förmodligen så kommer vi "analysera" osv.. who knows!

Nu känner jag att mitt inlägg flyger iväg för har faktiskt inte mycket tid innan jag ska lägga mig. För ska planera min vackra monter tills imorgon.. hoppas jag får ihop något iallafall.

allt från mig idag x

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lussekatter <3

2009-11-24 @ 20:57:30
URL: http://tepzy.blogg.se/
Postat av: olivia

ÄLSKART!! köper du till mej imorgon?

2009-11-24 @ 21:42:09
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0