TISDAG

ooopppsssss, bloggen just det.

Precis varit och solat och nu hade jag tänkt att kolla på one tree hill. Har missat de första avsnitten, det är trots allt ny säsong. Ikväll blir det film med emma, mattias och robert. Så ikväll blir det godis, chips, morötter, gurka o dipp. ;) riktig fetkväll. Lilllördag får det bli idag, hade ju ingen fetto dag i helgen. Känner mig värd det efter två tråkiga dagar på praktiken.

Igår var första dagen på Skara tidningen. Ne, vad gjorde jag egentligen? Hm... satt.... glodde.... läste tidningen... idag har jag fått göra två uppgifter iallafall, bättre än att bara sitta och känna sig ivägen. Tänker inte skriva något mer om det nu. När jag kom hem åt jag och sen la vi oss och sov en timma, lust att ligga i sängen hela kvällen. Blir så uttråkad när dagarna är lååånga. Ikväll är det ju desperate h, något jag inte missar. Hoppas jag inte glömmer av det nu.

x oli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0