Träningsdax!

Idag har jag stannat hemma från den enda lektionen vi hade idag, nämligen historia. Som jag skrev igår hade jag dunkade huvudvärk, tro fan jag har det på morgonen idag igen! Fanns inget att göra åt, så jag somnade om och nu har jag vaknat upp som en ny människa! 

Har ätit gröt till frukost, mumms! ska strax iväg till gymet, skulle tränat klockan sex egentligen. Men då ringde de från jobbet så ska dit och jobba några timmar :) Bra med lite extra pengar, hehe!

Efter jobbet ska jag nog ta en sväng förbi det emelie har ordnat på sin praktikplats. Nämligen Astrid&Agnes kväll!
Så ni som är sugna på att köpa lite fina smycken ska bege er till deras utförsäljning idag. 17.30 - 19.30 :)
Kungsgatan 3, mitt emot preem? Tror är det är nummer 3! Men det är ju något jag kan rekommendera, jag är själv mycket kär i deras smycken. Synd att de aldrig säljer ut killsmycken ;) buhuuu. De kostar ju runt 500 lappen alltid!!




Kommentarer
Postat av: kajsa

bextis

2009-11-26 @ 15:38:25
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: olivia

välkommen i värmen gomman;)

2009-11-26 @ 22:10:40
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0