YOU AND ME

Hej allihopa!

Precis ätit en mycket 'blandad' kvällsmat, har ätit lite allt möjligt. Äggröra, macka, sallad och gröt? haha.. ibland blir det så. Sitter och dricker mitt nya jordgubb/lakrits te från NK som min bästis kajsa har köpt till mig. Verkligen något att rekomendera för er som gillar lakrits. En annan sak är att jag verkligen älskar när det är mörkt och kallt för då får jag tända massor av ljus och ha en filt runt mig. Jag vet att jag alltid snackar om ljus, men jag är en väldigt mysig och kärleksfull person. Älskar kramar, pussar och närhet =) Därför älskar jag när det är mysigt omkring mig. När jag flyttar kommer det defenitivt vara fullt utav ljus, mysiga kuddar och filtar! That's who i am . .

Något annat som hänt idag? Mja, dans träning och skola. Mina måndagar brukar se ut så här för det mesta! Har skrivit på mitt Samhällsarbete. Det ska vara inlämnad på fredag, jag längtar tills jag blir klar, slippa det. Veckan har förövrigt börjar mycket bra, igår fick jag veta att jag klarade matten. Puuuh, säger jag bara. Äntligen! Aldrig mer matte. Fyfan vad skönt.

Inget kan bli bättre nu faktiskt. I helgen har jag och älskling varit tillsammans i 10 månader. Jag är så lycklig med dig. Önskar dock jag vore närme. Vi kommer alltså spendera denna helg i göteborg, bara jag och han.



Kommentarer
Postat av: Ewezi

Trevlig blogg du har :)

Postat av: Ewezi

Sv: Haha, nej inte direkt :) Men det är det inlägget som är mest aktuellt just nu och som jag vill visa :) tack.

2009-11-30 @ 21:48:13
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Emmason!

Grattis till matten gummaan.. det var du värd!! <33

2009-12-01 @ 12:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0