191009

Som alla andra veckodagar har jag tillbringat dagen i skolan. Längtar faktiskt tills jag står där, med betygen i hand. Men har massa roliga saker att se fram emot, så ingen stress.

När jag kom hem slockna jag direkt, satt uppe länge igår. När jag vakna ringde jag lite samtal angående min praktikplats. Vill verkligen praktisera i lidköping nu, så håller på att skriva en bra text om mig själv som jag ska skicka in till en tidning. Nämner inget namn nu. Får se hur det slutar eftersom min skola inte gör som jag vill.

Fram tills nu har jag handlat med pappsen och pluggat teori. Hoppas på körkort någon gång i framtiden vet ni =)
Imorgon ska man upp sex, längesen man gick upp så tidigt. Ska nämligen vara modell på onsdag så ska vara där och fixa imorgon. Vet ärligt talat inte vad vi ska göra riktigt, men let's see. Blir även studiebesök på Gekås,
en teorilektion och maaaaaaassa matte. like it or not!

köss x



lilla lucas.. kan han inte bli så liten igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0