ROCK IT

Haaj!!

Igår hann jag som sagt inte uppdatera, bizzy all day ;) modellandet igår gick faktiskt bättre än vad jag förväntat mig. Inga dödssenarien iallafall och det var ju tur för mig eftersom det var första gången jag gick på en catwalk. Hade minst sagt varit pinsamt om jag skulle snubbla med klackskorna eller tappa jackan som jag hade på mig. Jackan vägde en del, men den behöll jag på hela kvällen och snubbla gjorde jag inte heller.. även fast det var mörkt och vi hade en döds trappa.. hehe!

Om ni är intresserade så får ni kika in detta klippet:
http://tv.hn.se/player/play/102356

Idag hade jag sovmorgon till 9 och det kändes. Religion var den enda lektionen vi hade idag, redovisning om våra påhittade religioner. Kaba religionen heter min kära religion som jag tror innerligt på. Den har skapats av mig, fanny, emma och maria =) Efter det gick jag och e och åt, sen stannade vi i skolan 2 timmar för att göra klart ett historia arbete. Vilket slutade ganska bra, tror det kommer gå fint.

Tre timmars jobb, samhälls plugg har jag hunnit med. Snart ropar sängen, men först ska jag få tag i r :) se hur hans träning har gått en dag som denna.. GODNATT x

Lite bilder sen igår som jag tog själv. Har inte fått själva "modell-bilderna" vi tog igår. Mitt smink ändrades också, vitt blev blått.


jag


Catta behövde då ha på sig sin "tröja" hela dagen...


Väldigt dålig bild, men ni kanske kan få er en bild hur jag såg ut igår..

Kommentarer
Postat av: Alicia

sööötiiidsss där;)

2009-10-22 @ 23:01:57
URL: http://aliciascarlini.blogg.se/
Postat av: olivia

TACK BABY

2009-10-22 @ 23:09:18
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0