Godmorgon!

Fredagen spenderades först med ett gäng brudar på blå dörren. Av en slump träffade jag några andra av mina vänner så vi slog ihop och hade en mega fika. Det var trevligt att träffa sofia igen som kom från göteborg. Hoppas att hon gillade mina vänner. ;)

Sen åkte jag och simone hem till henne och kollade på andra avenyn. Senare kom k och gjorde oss sällskap till Idol. Något som inte går att missa.. men som vanligt blev det massa tjejsnack så då glömde man av att kolla. Som vanligt med andra ord, blir väl att kolla på reprisen.

Snart ska jag iväg till jobbet några timmar efter det blir det plugg och träffa fiona och simone. f åker till teneriffa på söndag, snacka om att man är avundsjuk.. I sveriges klimat skulle man bara vilja dö för att få följa med henne. =)

Ibk lidköping spelar även match idag, hoppas dom vinner!! Med tanke på försluten förra veckan, så hoppas jag det går bättre idag. Får se om det dyker upp något mer inlägg idag.

love oli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0