LIDKÖPING

Nu har jag återigen följt grupptrycket att skaffa en blogg. Men om sanningen ska fram så har gjorde jag min första blogg för 4 eller 5 år sedan. Eller vänta nu.. har nog haft flera stycken, fast inte på samma gång. Som ni kanske förstår slutade det med att jag tog bort den. Så roligt var det.

Har återvänt till l-town nu, emma och alicia hämtade mig på stationen. Och... det förvånar mig faktiskt inte, men så stog dom där, med vita lappar " Varberg Olivia" Men det som var så roligt att när jag kom på flera meters avstånd ser jag bara dom två körkarna så med vita lappar. Man ser alltså inte vad som står på dom.
Dom är verkligen så jäkla sköna, man kan inte låta bli att inte gilla dom :)

Snart kommer matilda och nathalie med thai mat, jätte hungrig efter min långa tågresa.
Så ikväll blir det nog idol, och även lite innebandy.. måste ju följa mitt hemma lag.

Nu hoppas jag alicia och emma blir glada för mitt första inlägg som jag sett att dom trånat efter här i bloggen. 
Får se om det blir så mycket mer.. nej, man vet ju aldrig. 


Kommentarer
Postat av: em

körkar.. DU är ju snart lidköpingsbo

2009-10-12 @ 21:33:09
URL: http://emelietheresefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0