NEW STYLE

halloooo!!

Lång dag idag, vakna som sagt med tuppen kl 06.00 och det var fortfarande mörkt ute =( inte så man hade lust att gå upp ur sängen. Helst av allt hade jag velat ligga kvar och njuta av den sovmorgon jag skulle haft idag. Men har iallafall varit i falkenberg med Jennifer på hennes skola. Drottning Blanka är det då som ska hålla denna modevisning som äger rum imorgon i Ullared. Vet inte hur detta ska gå om jag ska vara ärlig, haha!

Som ni ser så kommer min sminkning vara lite annorlunda än hur jag brukar sminka mig...
Nu blir det te och matte, sen sova tidigt så jag orkar med dagen imon. 06.00 står väckarklockan på idag med, men imorgon ska jag hålla igång tills klockan nio. Wish me luck =)





Kommentarer
Postat av: ess

hahahaha :´D jo men så brukar du ju visst sminka dig ;)

2009-10-20 @ 21:22:38
Postat av: Alicia

snyyygt, ja vill se mer foton, finns de inte mer bilder ? :)

2009-10-20 @ 23:51:34
URL: http://aliciascarlini.blogg.se/
Postat av: olivia

inte sen igår, men kommer mer bilder framöver från showen idag:) med kläder och annat. Hade dock blått över ögonen istället för vitt.

2009-10-21 @ 21:37:03
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0