SUGAR

Som ni kanske har märkt så har jag inte hunnit uppdatera. I torsdags var jag och min kära vän Louise och såg Frölunda - Färjestad. Väldigt otippat dock, men det var skitkul. Något som bara måste upplevas! Mer bilder sen det kommer..

I fredags satte jag mig på tåget upp till min älskling och mina snygga brudar.. När jag kom fram hämtade r mig på stationen och sen åkte vi och mötte upp matilda och micke. Kvällen resulterade med parmiddag/idol och mys. Även mattias och emma gjorde oss sällskap denna fredag.

Idag vaknade både jag och r vid halv tolv, så det var raka vägen till affären och köpa hamburgare. Vid sex-tiden var det släktkalas hos familjen olaussons :) har lekt med två söta tjejer hela kvällen.. blev lite trött efter ett tag, men en 5åring har mycket mer energi än jag. Borde jag göra något åt det, kanske? ;)

Nu har vi precis kommit innanför dörren och nu blir det lite fotbollstittande :) godnatt..



louise o jag


så blev det mål också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0