alice in wonderland

:) har precis kommit hem från bion. som ni ser i min rubrik alice i underlandet. Den var riktigt mysig, vet inte vad ks menade med att den inte var speciellt bra. Kanske inte hade varit lika bra utan 3D, men den var fin.

Så nu sitter man här.. helt mätt på godis. Aldrig mer =) lyckas intala mig det varje gång jag ätit det. Men vad händer? Lyckas inte. Annars då? jobbat över lunchen, matat serier och fikat med favvoemelie! Och ah, inte glömma mina gymorna. Något som är värt att nämna är att jag är så jäkla klantig. Någonting som jag är väldigt bra på är att glömma trycka på "okej" knappen när man överför pengar från kontot. Nu hände det igen ;)
får tacka björne för min latte haha.

FRÅN DET ENA TILL DET ANDRA  Studentklänning, studentmössa, betalt napa... Check check check.
Imorgon ska jag invardera götet och kika balklänning. Snart är allt fixat. Hoppas jag hittar någon fin bara.
Jag är rätt kräsen. kan inte bärja mig. snart är jag fri. Imorgon blir det en lång dag och den börjar med morgonpromenad klockan 8 med louise. like it!


vilka tjockisar va?


Kommentarer
Postat av: Ankan

Fint med brunt hår! har du färgat dig??

2010-04-10 @ 09:12:39
Postat av: olivia

Nej, det var för två år sen :) Det ser du väl, haha!

2010-04-10 @ 10:19:00
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0