DAGENS

Jag och r har samlat ihop lite utav dem bästa.. NJUT

Kompis ringer: "Händer ikväll då" "Vet inte" så vet man ;pPpPpPPpp.

Man busringer till någon: "Vem Är det?" "Ingen" Så är man nån PppPPPpp. ·

kick ba "fest hos mig", så är de fest hos nån annan ;pPpPpPpPPp

Iron Maiden ringer: "RUN TO THE HILLS!!!", så är man handikappad ;PpPPpPP.

Ke$ha ringer "the party dont start til' i walk in" så har det startat ;pPpPp-

Skogsturken frågar: Vem vare som kasta? -"inte jag" fast de va de ;PppPPPpp.

Olivia frågar agnes: "hade ni sex? "nej" så hade hon det ;P,P;ppppPPP

LMFAO ringer "I'm in MiaMI BITCH!" "Jag meeed :D"Så e man i stallet ;pP;:P;P.

Kompisen: Vi ses inne på donken! "Visst!" så tar man MCdrive! ;PpPPpPPpPpP.


Kommentarer
Postat av: rrrrrrr

hahah, jag knäcker mig!

2010-04-20 @ 00:19:16
Postat av: hh

haha, jävla fjant

2010-04-20 @ 00:33:44
Postat av: bäst

så glömmer du den viktigaste



agnes: "olivia, är du smart?" "ja" så är hon från polen ;PppPpPpppPpp

2010-04-20 @ 00:41:38
Postat av: olivia

agnes den är sämst ;)

2010-04-20 @ 12:30:00
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0