espresso x2

God eftermiddag!

Har precis ätit middag och känner mig ganska trött. Lång natt på jobbet och ikväll väntas en till. Gick väl lite si och så på jobbet. Så snabbt mitt humör vände från att vara asglad till att bli lätt irriterad och sur. Det löster sig. Men tänker inte låta någon slänga skit på mig utan anledning. Men det var tydligen ett misstag. Lite synd om det händer igen, då vet igen vad som händer ;)

Annars är jag i stort behov av lite hjälp. Jag har hitta två underbara balklänningar en marinblå och en beige. Båda är otroligt fina (otroligt att jag tycker det) och jag vet inte vilken jag vill ha. Om det är någon som har fet beslutsångest så är det jag. Kan inte ens välja vad jag ska ha för te när jag fikar. Hur normalt är det?
Så därför tycker jag ni ska säga vilken färg ni tror jag skulle passa bäst i. Vore uppskattat :)

Vaknade ganska tidigt idag också får se hur man ska orka tonight. Har haft dubbelfika i stan först med björn och sen ida. Muchooo trevligt.


i'm in love. Igår var detta mitt stora dilemma Röd eller blå?
Jag är fan för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0