göörls night


I'm home! För ovanlighetens skull sitter jag bara och tar det lugnt. Skulle behövt sova eftersom jag är så seg efter tre dagars slit på jobbet. Jobbat ons,tors,fre :) men goa pengar, speciellt idag som bara jobbade 3 och får betalt för 6,5.. dubbellön is the shit.

Igårkväll spenderade jag kvällen med vin, cigg och film hos Alvina. Riktigt mysigt! Vinet tog sig lite och vi blev ganska fnissiga och sömniga. Ska väl dit om en stund, vi hade tänkt att laga lite käk. Pressad potatis, kött och beasås. Jag älskar!! vi hade planerat att sola, men kul att jag inte kan sola på två veckor.

Nu ska jag dricka kaffe så jag inte somnar och ta en lååång dusch. Ska försöka bli bättre på att lägga upp bilder, men har tyvärr ingen kamera som duger till det, haha.
Grattis älskling, idag är du 19.. Hoppas du firar den hårt på jobbet! ♥


fiona du är så fiiiin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0