jag har ett problem

Nu sitter jag i skolan och har allmänt kul. Tänkte ta en liten paus och blogga lite eftersom jag inte hann göra det igår. Efter skolan slocknade jag, det behövdes eftersom jag inte fick så mycket sömn i helgen. Sen åkte jag till jobbet och jobbade några timmar. Sen hände det inte mycket mer.

Nu vill jag ha kaffe och jag har inga lösa pengar. Dagens ilandsprobbb. Please help :)
Något annat kul är att det är bestämt att vi ska vara silvertejp på jippodagen. haha, kan väl bli kul...  
wooohoooo jag vill ha student! Finns det något jag längtar efter mer? Svar NEJ.


:) :) :) Gilla/ogilla?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gilla =)

2010-04-28 @ 10:39:38
Postat av: emelie

gilla!! riktigt snygg

2010-04-28 @ 21:28:25
Postat av: Astrid

Fyfaaaan vilken snygg klänning Olivia! Ska du ha den på balen ? :)

2010-05-02 @ 13:08:44
URL: http://astridberge.blogg.se/
Postat av: olivia

Ja det ska jag!! :) Kommer inte in på din blogg?!

2010-05-02 @ 20:36:48
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0