Riktigt vårväder!

Godmiddag solstrålar =)

Idag har jag varit uppe med tuppen. Redan vid nio var jag och alvis uppe, hon skulle upp och hämta sin tvätt. Man blir en riktig kärring när man bor själv.. haha! Jag var snäll och hjälpte henne att diska, dammsuga och hänga tvätt.
Så snäll är jag! Vi käka en snabb frulle och gick ner till stan. Jag hade inte förväntat mig att hitta något men oj så fel man kan ha! Vi satte oss på uteserveringen på espresso h med och drack cooffeee.
Äntligen har uteserveringarna öppnat HÄRLIGT.

Nu ska jag ta en dusch och förbereda mig inför ikväll. Innan dess blir det påskmiddag med la familja och en promenad med min kära oscis. Jag och k ska iväg till f och förbereda maten medans hon jobbar.. Har mycket höga förhoppningar mot kvällen så hoppas den slutar bra. 

 




Hittade denna underbara klänning också. Den inviger vi på studenten!
En liten dröm enligt mig. Kanske fotar den på så ni får se hur den sitter, skitfin är den iallafall.

Kommentarer
Postat av: sportmallan

har exakt en sån klänning också som jag ska ha på studenten ;P

2010-04-04 @ 11:34:54
Postat av: olivia

Nice mallis, tror inte vi blir ensamma ;) har upptäckt detta nu!

2010-04-04 @ 12:09:06
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: Hanna

Den är så galet söt! Precis som dig OllieBollie

2010-04-05 @ 14:57:47
Postat av: Maja

riktigt sör klännig:)

2010-04-05 @ 14:59:17
Postat av: olivia

Ni är söta gummor!! :)

2010-04-05 @ 15:01:12
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0