Skön dag!

Nu är man hemma. Riktigt skön vårdag! Solen var där den ska hela dagen, vilket resulterade i toppenhumör och trevligt sällskap. Runt tre gick jag och mötte oscar så tog vi en promenad ner till stan och satte oss på mingans uteservering och drack kaffe. Jonna kom förbi också! Jag kan säga redan nu att jag aldrig kommer få för mycket av det goda. Jag är redan stammis på mingan så där kommer flera sommardagar spenderas kan jag lova.
Riktigt härligt med sol och snart blir det mer sol i napa. nära nära
Passa er för guldgymorna på flygplatsen, haha. Ni kan inte ana vad vi har hittat på för lurt. Men iallafall, sedan gick jag och orre en långpromenad runt strandpromenaden. Gick förbi bäret en sväng också, tjöta lite skit och så! :)

Nu kom jag precis hem efter ett glas på grappa. Trevligt! Måste ta tummen ur och göra sånt oftare.
Så nu sitter jag här och är lite smått irriterad. Fick mejl av min lärare att vi inte ska ha lektion imorgon för vi har nationella. Så imorgon skulle vi ha skriftligt läxförhör som jag har suttit och pluggat på.. och vad får jag reda på nu? Att vi fick en hemuppgift istället. Typiskt! Vad jag älskar lbs alltså. Mer och mer för varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0