SWEET!

Idag har det verkligen varit en perfekt vårdag. Det började med en lunch på paggan med emelie, björn, simon och daniel. Mmmm sallad!! Kan dock inte påstå jag var jätte hungrig satt mer och peta i den, haha! Så är det ibland. Emelie nummer två kom också en liten stund :)

Sen drog jag (med våld) ut S för en promenad. Efter ett tag gick vi till sociten och satte oss och prata om allt mellan himmel och jord. Gud vad jag saknat henne. Två veckor.. Gud! Det var jävligt tomt. Jag vet inte hur länge vi satt där och njöt av solen men mysigt var det. Sen åkte jag och e till tre toppppar och satt och tjöta ett bra tag.
Sen vidare till f för bästistalk!! Nu ska man snart sova och försöka få hjärnan på plats. Imorgonbitti har jag dratt med em på morgonpromenad :)

Godnatt sötnosar




Såhär snygga är vi när vi är bakis!! GILLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0