Time for tickets

Imon vankas det inköp av balbiljett. Man får väl vara berädd på att ta fram sina armbågar och knuffa sig fram ;)
haha hoppas det inte är någon jävla hysteri. Borde ju finnas biljetter till alla tycker man! Jag har nog bestämt mig för den beiga klänningen trots allt. Pappa ska ringa och beställa den imorgon! Det var det dyraste alternativet men förhoppningvis kan jag använda den en gång till. Den är en vacker liten dröm iallafall! Skall givetvis lägga upp kort på den när jag får den.

Något annat jävligt löjligt och roligt är alla grupper som startas på facebook. Hela dagen har alla hållt på tex agnes som sa "Han frågar om man vill ha *** så säger man nej men så vill man det ;Ppp;pPppP" eller typ "polisen frågar om man har druckit. Man säger nej. Så har man det ;p;PPPppPP" Det är så roligt och så tråkigt på samma gång. Fan om jag ändå hade haft en dagens fulaste kategori! Sitter och asgarvar. Men skyller på att jag är trött nu ska jag lägga mig ska ju som sagt köa imorgon.

Kyss daarligs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0