Ursäkta mig, du står i vägen.

Gah, jag är ganska trött nu. Sängen är otroligt frestande just nu när ögonen nästan vill stänga sig.
Jag har presterat bra idag känner jag. Träningen var mucho fun. Speciellt när jag inte kunde hålla mig för skratt. Vissa lider jag med rentav sagt, dem som inte har någon taktkänsla överhuvudtaget. Detta kan ha varit ett utav det värsta jag sett faktiskt, haha. Då är det illa.
Så kan jag inte rå för att känna mig så dum samtidigt som jag skrattar. Jag är otroligt svag för sånt, jag kan inte bara låta det stanna inne. Sen när instruktörer sa "håll dig till din bräda" när hon "trampade" omkring runt mig så kunde jag bara inte hålla mig mer. Men hon skrattade själv så hon hade säkert riktigt kul ;)

För en stund sen trampade helen hem. Vi gjorde fruktsallad och min favoritoliv gjorde oss sällskap. Vi satt och tjöta om allt och ingenting tills det blev helt svart ute. Åh, sånt måste man uppskatta mer. För är det inte bara hur mysigt som helst att bara sitta och prata non stop och göra lite god fruktsallad =) Det är livet!
Nu är jag extremt mätt, nog med fruktsallad för mig idag!

Jag skriker trött. Nu blir det sängen.


Kommentarer
Postat av: jenny

Hej=) gör det i picasa=)

2010-04-14 @ 14:41:14
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0