i'm lovin' it

Godafton allihopa! ♥

Nu sitter man här och tänker tillbaks på helgen, inte någon lugn och ro inte :) det känns konstigt att inte vakna upp dagen-efter-schleeet iallafall. Gött då kommer jag att kunna slösa mer, hihi.
Idag tog jag inte vara på dagen utan sov till minst halv ett. Jag var som ett litet barn på nytt, haha! Duschade en snabbis och åkte ner till stan och träffade d & b. riktiga miffon ;) och... så har man varit duktig och jobbat idag också. Men jag ser fram emot nästa lön. Hoppas den ser lovande ut så kanske det blir gbg!! på tal om jobbet drömde jag att jag blev sparkad idag. Någon mupp som hade stått och skällt på mig och så blev jag så jävla sur och käftade emot. Till slut satt jag och lipa. Allt var mitt fel. Även fast jag hade gjort rätt :( Så kom någon och sa att min resturangchef inte litade på mig ändå. Blev fan rädd när jag vaknade. Tur att jag har kvar det ;)

Klockan tickar och jag borde krya till kojjs. Någon som vill göra mig sällskap? Jag är trött på att sova ensam :)
PUSS MINA VÄNNER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0