25-08-10

Jaha, då var redan klockan 10. Startat dagen med gröt, färska blåbär och äpple. Finns inget godare än gröt med frukt på! Nyttigt, mättande och bra?! Vuxenpoäng till moi, nej men det är faktiskt väldigt gott också. Jag hade inte ätit det annars.

Fint att se så många på skolan igår. Skönt att se att så många bryr sig, dock tråkigt och aningen dåligt att inte se vissa ansikten där. Finns många dåliga anledningar tycker man. Självklart har jag svårt att hålla mig till tårar men fanns många man kunde luta sin axel mot. Kändes bara så konstigt att du inte var där Lina! Vi väntade bara på att du skulle komma in genom dörren.


Igår var jag vaken med tuppen igen. Så halv sju var jag uppe. S kom till mig vid tio. Känns som man fick med en hel del igår. Inte alltid man är med någon så tidigt på morgonen! Bortsett från yngre dar ;)
Efter några timmar slappande kom olle följt av alexandra. Det slutade med en fika på donken, lär var den sista för sommaren. Nu blir det nyttigt igen! Nu är ju sommarn över. Vi satt iallafall och pratade bilar otroligt nog! jag och a har fått en liten favvis nu (jag har redan tre andra favoriter) nämligen audi Q7. Om ni är nyfikna på hur den ser ut får ni kika in på hennes blogg. Det slutade med att jag och alexandra tog en liten promenad runt läjet. Mys!
Slutade med LBS och thai mat hos emma.

Nu, dags för jobb. Behövde skriva av mig a bitttt!!



Kommentarer
Postat av: alexandra

FYFAN! vilken fruktansväd bild :o

2010-08-25 @ 12:27:06
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0