BOBBYS

Så jävla skönt. Go lön på kontot! Nu blir det inte bättre. Ska vara duktig flicka och lägga undan och spara till något vettigt. Gosh, vad mina vuxenpoäng väller in! Känner ni?

Drog med mig alex till atletico innan så bockade vi av ett danspass. I think she liked it! ;) Så nu håller jag tummarna att hon gillade det så mycket att hon kan tänka sig att träna stenhårt med mig i höst!! Vad säger du bruden?
Nu av någon konstig anledning har jag fått huvudvärk. Så ska laga ihop någon lätt kvällis till fångarna på fortet.
Så har tio minuter på mig att skriva klart detta inlägg och fixa ihop något. Kaffe måste jag ha iallafall!

Förresten, alex har köpt bobbys till mig. Någon läsare som testat det? Borde ju vara bra. Det är ju bobby liksom.
Haha. Nej men ska testa det imorgon så då är det upp till bevis! Hon köpte även en bok till mig som jag trånat över förlänge nu. Den kommer nog hålla mig vaken länge idag. Kika in sen så får ni se vilken!

Kram på er!



Ser ju inte så flashigt ut, hehe ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag har testat shampot å balsmaet och jag gillat det inte! Men sen har jag ju problem hår med men inget för mig inte.

2010-08-25 @ 20:36:30
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: alexandra

yees i liked it very much :D ska absolut ta och överväga atletica över friskis denna gången! haha.



jag hade med huvudvärk i bilen påväg hem! måste varit för att vi var så otroligt duktiga på dansen ;)

2010-08-25 @ 23:24:46
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0