drunk guy?!

"jag blev kär någonstans mitt i mellan maja och olivia"


Jag och fröken fritzon kom precis in från en promenad och det sjukaste hände. Det första som händer är att en kille trycker upp facet i bilrutan så länge tills vi inte längre ser han. Sen tänkte vi inte mer på det, då kommer SAMMA bil och kör upp bakom oss på cykelbanan. Fan, trodde vi skulle bli påkörda. Ut kommer en man i 35-års åldern, haltande
(Han säger att han har trasig höft) Han ropade "vänta tjejer!" Inne i bilen sitter fem andra göbbar och väntar. Vi stannar iallafall och han verkar extremt full eller hög?! alkohol luktade han tyckte jag... Efter fem minuter erkänner han att han inte alls har någon trasig höft och att han bara sa så? what a fuck?!

Han frågar.. Är ni syskon, kusiner, vänner eller bara bekanta? Han kläckte ur sig hur mycket som helst som var extremt roligt på bara tio minuter. "Vänta, får bara kolla hur lång du är" HAHA.
Sen tjatar om hur vackra vi är.
"Om det är någon som vet vad skönhet är så är det jag"
"Kolla grabbar, jag blir helt förtrollad"

När vi senare vänder oss och går ropar han till sina göbbbar "Jag blev kär någonstans mitt i mellan maja och olivia" Fan vad vi knäckte oss då. Det var dagens!! Synd bara att man inte ha papper och penna i handen när folk säger roliga saker. Jag är extremt glömskt.

Kommentarer
Postat av: alexandra

svar: tack gumman :) ja det är det!

2010-08-21 @ 18:21:34
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/
Postat av: alexandra

hahaha! fan vilken skön gubbe ;)

2010-08-21 @ 18:23:21
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0