Elin för hela slanten

Morning sweeethearts! ♥

Sitter och äter min dagliga dosering av gröt. Denna gången med banan och äpple men även mina nyinköpa fröer.. mangokärnor och linfrön. hahah, men det är gott! Lite kaffe till det blir det som perfect.

"Vad gör du för något? läser bloggar? Skriver blogg? funderar vad du ska skriva i din blogg? laddar upp bilder för din blogg? ;)"

Så skrev E till mig nyss. Hur kunde han lista ut det? Alla rätt. Tror han känner mig ganska bra nu. Det är ungefär det jag alltid gör när jag sitter vid datorn. Sysselsätter mig med mina cirkus tio bloggar. (Då har det minskat drastiskt) Så nu har jag läst alla bloggar som jag brukar vara inne på så nu blev jag lite smått rastlös.

Blev iallafall några kapitel i boken igår, som alex sa "Den passar oss bloggare" kan inget annat än att hålla med.
Så funderar på att öppna boken lite innan jag åker eller helt enkelt åka till jobbet tidigare. Idag blir det en lång dag på jobbet så detta kommer nog bli det första och sista inlägget idag! För efter jobbet blir det mys och massa pussar.

MEN fan vad inlägget börjar spåra ut. Det jag egentligen skulle visa var en bild på ursnygga Elin Kling.
Gå in på hennes blogg för att se mer bilder från den kvällen.
Allt är så perfekt. Maket. Håret. Kläderna. Allt. Gosh vad hett det var! vad tycker ni?
Är jag och ida ensamna om att tycka detta? vet att du är på min sida snygging!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0