♥ ♥ ♥ ♥

Som ni märkt har jag inte bloggat på några dagar eftersom jag inte alls haft någon lust. Fick i söndags veta att en utav mina klasskompisar inte längre finns. Det är något man aldrig vill höra. Vi har gått i samma klass i tre år. Tre jävla år och du hade ju hela livet framför dig. Sen minuten jag fick höra det så har jag inte släppt tankarna från dig. Varje sekund, minut och timme tänker jag på dig. Det är så overkligt att du inte längre finns med oss. Även fall vi tappade kontakten så betyder du för mig och jag kommer alltid att minnas alla våra stunder tillsammans. Traditionella måndagsfikor på mingon, våra turer till second hand och alla de gånger vi var ute och fotade tillsammans. Jag har svårt att inse att människor bara kan försvinna i sån här tidig ålder. Jag har ännu inte förstått och kommer säkert aldrig att göra det heller. Det är så orättvist på något sätt.

Jag är helt tom på ord och jag vet inte vad jag ska skriva.
Men en sak vet jag och det är att jag alltid kommer tycka om dig. När jag gick in på mina bilder jag hade lagt upp på facebook så hittar jag denna tre år gammal bild. Det känns kan jag säga. Och sen att du kommenterat Lav ya på denna bilden gjorde så jag började gråta. Det var bara så vi sa, det var en grejj vi hade. Som ingen kommer förstå.

Ikväll ska vi samlas och ha minnestund för dig, vännen. Alla saknar dig så!



Denna låten är till dig. Vi kallade den pappers plan.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är helt ofattbart att hon är borta. Är så otroligt tragiskt när en sådan ung människa faller ner och dör helt plötsligt. Tänker på dig Olivia jag finns här för dig när som helst på dygnet om du vill prata, glöm inte det. Får jag sluta tidigare från jobbet ikväll så kanske jag hinner med Linas minnestund. Jag hoppas verkligen att jag gör det!

2010-08-24 @ 09:56:54
Postat av: Anonym

vad hände med henne? alla säger olika..

2010-08-24 @ 11:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0