fylleanka till boyfriend

Förstår inte vad det är för fel på min dator när internet lägger av. Då försvinner hela mitt inlägg också eller åtminstonde halva. Riktigt irriterande!!

Hahaha, något som var väldigt kul var när erik kom hem från en HÅRD festnatt i lördags. Han snubblade in innanför dörren, trillade ner på golvet och satte sig och skrattade. Jag fick nästan bära honom in till sovrummet och ta av hans kläder då han nästan däckade. Efter någon minut går han ut på balkongen och sätter sig, han tuggar resorb och skrattar ihjäl sig åt mig. Varför vet jag inte. Jag orkar inte berätta in i minsta detalj för resten är lite hemligt ;) men rolig är han! men jääääävlar vilken fylleanka jag har hittat. OM jag ändå hade spelat in en video. Det var ju inte det första man tänkte på i det läget. Men skulle jag gjort det hade jag lovat att den hade kommit upp här!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0