hola amigos!

hola amigos!

Startat dagen med en prommi med min b-day girl! ringde och väckte henne klockan nio imorse. Jag försökte smitta av mig med min överskottenergi. Det är ju hennes första dag som nitton åring så då får man väl uttnyttja dagen till max höhö. Träffade min boy också i en kvart så gick vi en sväng och tjötade lite. Han ska åka till estockholmo idag och bo på lyxxxxhotell.. oj förlåt slott host host. Dock är det bara en dag så imorgon kväll är han hemma, så klarar mig tills dess ;)

Igår jobbade jag (på min lediga dag) men skönt med lite extra cash. Vädret var ju ändå inget att hurra över direkt! kvällen spenderade jag hos emma med patrik. Beställde hem pizza som slank ner ganska så snabbt. Fyfan vad jag mådde sen! Vi kollade på filmen Remember Me. Extremt sorlig men väldigt bra. Jag är säkert den enda tjejen som inte sett den filmen men mannen i huvudrollen är iaf mycket stilig!!! jag som hela tiden trott att jag sett den filmen, men har tydligen blandat ihop den med en annan film?! som jag heller inte minns namnet på, damn.

Senare idag ska jag bort och träffa mina vänner för en födelsedags fika. Sen står jobb på schemat!
Skriver nog ett inlägg innan jag koser mig! Kyss hetingar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0